sundhedssektoren.

421

Det handler først og fremmest om motivation, når vi skal få vores kunders medarbejdere til konsekvent at følge retningslinjerne. Pisken er værdiløs, når vi skal skabe gode vaner. Det forstår jeg. Gennem de seneste 9 år har jeg arbejdet målrettet med at inspirere og motivere, og jeg ved, hvordan vi giver gode vaner videre, så […]

421 Read More »

403

Når en organisation er i bevægelse og skal agere i et evigt omskifteligt politisk og kommercielt marked, kræver det evne og villighed til at tilpasse og udvikle, så vi hele tiden er forrest i feltet. Jeg tør godt udnævne mig selv til ukronet dansk mester i forandringsledelse. Fra min tid som TIDL. STILLING har jeg

403 Read More »

398

Forundersøgelser kræver meget mere end faglig indsigt og evnen til at benytte det tekniske udstyr. Det kræver en høj grad af empati og evnen til at skabe det tillidsbånd, der gør patienten tryg, når den afgørende beslutning skal tages. Det magter jeg. Jeg ved, hvor stort pres, patienten føler sig under, når han/hun står over

398 Read More »

393

Det måske allerbedste argument for at ansætte mig, er min indsigt i og forståelse for it-sikkerhed. Sikkerheden er forretningskritisk, og derfor må vi aldrig gå på kompromis med den. Lad os identificere informationsaktiver, sikringsforanstaltninger og vedligeholde risikostyringen på samtlige platforme sammen med leverandørerne. Til enhver tid.

393 Read More »

392

Det stærke it-projekt er først og fremmest fleksibelt, så vi til enhver tid kan tilpasse, udvide og forbedre enkelte elementer. Vel at mærke uden at hele korthuset ramler. Derfor er det så vigtigt, at vi stiller krav til underleverandører og samarbejdspartnere. Når vi indtænker agile krav i vores løbende dialog med leverandørerne, forbedrer vi vores

392 Read More »

391

Forvent at møde en projektleder, der både forstår og håndterer de uundgåelige dilemmaer mellem tid, økonomi og forandringsønsker. Selv de bedst gennemtænkte it-projekter støder ind i ønsker om forandringer i forhold til planerne. Det er udfordringer, som vi skal håndtere og forholde os aktivt til. Ellers risikerer vi, at økonomien eller tiden stikker af. Jeg

391 Read More »

390

Forvent at møde en teamleder med stærke lederkompetencer. Mange år som it- og supportleder har givet mig indsigt i og erfaring med, hvor vigtigt tillid og trivsel er for kvaliteten af vores arbejde. Jeg bakker op og byder ind, og mine teammedlemmer hjælper altid hinanden, fordi det er det naturligste i verden. Samtidig oplever jeg,

390 Read More »

389

Psykologisk tryghed er måske den allervigtigste parameter i en serviceorganisation. Trygge medarbejdere yder nemlig god service, fordi de tør bringe sig selv i spil. Når en medarbejder fejler – og det gør vi alle – lærer teamet kun af det, når vi deler erfaringen og finder løsningen i fællesskab. Det er sådan, jeg leder, og

389 Read More »

372

Den gode samtale handler om meget mere end regler og myndighed. Den starter med mennesker, der mødes og fatter gensidig tillid og sympati. Det er centralt, når vi skal kombinere myndighedsrollen med den coachende tilgang. Jeg sætter en ære i at gøre det på en måde, så jeg skaber gode og positive medlemsoplevelser. Det har

372 Read More »

371

En god it-koordinator har først og fremmest forretningsforståelse og indsigt i, hvordan it-systemerne er forretningskritiske, og hvordan de tilfører værdi. Det er forudsætningen for, at hun kan levere varen, så den understøtter både strategi og mål. Det kan jeg. Jeg har den nødvendige indsigt, det nødvendige drive og de samarbejdsevner, der er nødvendige for at

371 Read More »

Scroll to Top