Kantinemedarbejder

229

Næsten hele mit arbejdsliv har handlet om at servicere andre. Først i butik, senere i kantiner, hvor jeg hurtigt fik selvstændigt ansvar. Både i mit arbejdsliv og mit private liv har jeg taget bolden og været den, der har sat ting i gang. Og så er det vigtigt for mig at have brede kompetencer, så […]

229 Read More »

186

Forvent at møde en servicemedarbejder, der tager ordet ‘service’ alvorligt. Både i forhold til kunder og til kolleger på alle niveauer. Jeg smiler, løser opgaven og sørger for, at energien omkring mig er god. Det er en del af at arbejde i et team, at vi er der for hinanden. Derfor er det også vigtigt

186 Read More »

39

En kantine fungerer bedst, når personalet både arbejder med hinanden og for hinanden. Holdånden og engagementet skal skinne igennem – hele dagen. Sådan er jeg. Jeg har altid været den første til at fylde op, forberede til næste dag eller at se, hvad der kan gøres rent, når der er en pause i arbejdet.

39 Read More »

Scroll to Top