Transport og logistik

388

En god teamleder er meget mere end en tekniker. Han er også en god kommunikator. Når vi skal have en lang række faggrupper til at arbejde sammen, gælder det om at sikre den interne kommunikation. Jo bedre den er, jo færre ‘fjel og manglr’ laver vi. Min baggrund og erfaring sikrer, at jeg kender til […]

388 Read More »

371

En god it-koordinator har først og fremmest forretningsforståelse og indsigt i, hvordan it-systemerne er forretningskritiske, og hvordan de tilfører værdi. Det er forudsætningen for, at hun kan levere varen, så den understøtter både strategi og mål. Det kan jeg. Jeg har den nødvendige indsigt, det nødvendige drive og de samarbejdsevner, der er nødvendige for at

371 Read More »

362

Livet på en havn er meget mere end travlhed, transport, skibe og kraner. Det er også mennesker, og mennesker fungerer bedst og mest effektivt sammen, når kommunikationen er både effektiv og ordentlig. Det magter jeg, og derfor kunne jeg godt være det helt rigtige bud på HAVNEVIRKSOMHED næste planlægger. Det håber jeg, at I er

362 Read More »

359

Forvent at møde en tydelig kommunikator, der respekterer passageren. Det er vores opgave at gøre hele processen så let, at alle kan finde ud af det. Når det mislykkes, er det aldrig kundens fejl. Derfor er det vores opgave at hjælpe og/eller forklare på en måde, så han både føler sig klogere og aner-kendt. Det

359 Read More »

354

Vores måske allervigtigste opgave er tydelighed og imødekommenhed. Bilisterne skal opleve, at de møder en sikker hånd, der hjælper med at følge reglerne, men som samtidig forstår at sige fra, når dét er det rigtige at gøre. Jeg smiler venligt, og jeg lader mig hverken gå på af trusler eller vredesudbrud.

354 Read More »

353

Den gode parkeringsvagt kan meget mere end at jonglere med bødeblokken. Han er også servicemedarbejder, informationscentral og konfliktløser. Det er nemlig vigtigt at gøre sig klart, at vi også er ARBEJDSGIVER og parkeringspladsens ansigt udadtil. Og når vi giver parkanterne de bedst mulige oplevelser, minimerer vi antallet af konflikter, protester og ankesager. Det er sådan,

353 Read More »

339

Bæredygtighed er meget mere end det grønne valg. Det er også udvikling, økonomi og drift, og det må vi aldrig glemme. Det er centralt, at vi til enhver tid tænker bæredygtighedsvinkler ind i vores praksis og initiativer. Som TIDLIGERE JOB har jeg praktisk indsigt i, og viden om, hvordan vi tænker bæredygtighed ind i alle

339 Read More »

186

Forvent at møde en servicemedarbejder, der tager ordet ‘service’ alvorligt. Både i forhold til kunder og til kolleger på alle niveauer. Jeg smiler, løser opgaven og sørger for, at energien omkring mig er god. Det er en del af at arbejde i et team, at vi er der for hinanden. Derfor er det også vigtigt

186 Read More »

147

Jobbet som receptionist er meget mere end “Velkommen til. Nu skal jeg sige, at du er kommet.” Afbrydelserne er pr. definition mange og varierede. Derfor er den gode receptionists spidskompetence evnen til at skifte retning midt i en opgave og vende tilbage med fuldt fokus. Det er sådan, jeg fungerer, og jeg aktiverer min on-

147 Read More »

112

Jeg har gjort det før. Sørget for, at tiltag ikke ‘bare’ blev udviklet på skrivebordet, men ført ud i livet. Især som brobygningskoordinator lykkedes jeg med processen fra idé over administration til drift og gennemførelse af f.eks. arrangementer. Uanset om det drejer sig om kantinekantinebestilling eller borde og stole, der skal flyttes på dagen, tager

112 Read More »

Scroll to Top