Rejse- og turistbranchen

402

God kundeservice er meget mere end at besvare spørgsmål. Det er i endnu højere grad at give kunderne en positiv oplevelse. De skal føle sig hørt, forstået og serviceret på en måde, så de får lyst til at vende tilbage. Både i telefonen og skriftligt. På den måde tryller vi kunder om til ambassadører. Det

402 Read More »

359

Forvent at møde en tydelig kommunikator, der respekterer passageren. Det er vores opgave at gøre hele processen så let, at alle kan finde ud af det. Når det mislykkes, er det aldrig kundens fejl. Derfor er det vores opgave at hjælpe og/eller forklare på en måde, så han både føler sig klogere og aner-kendt. Det

359 Read More »

63

En god rejseskribent sænker pulsen, er til stede i nuet og mærker efter, før hun begynder at skrive sin tekst. Hun indpoder drømmen i læseren, så det står lysende klart, hvor varmt, venligt og ualmindelig lækkert, det var at være i f.eks. Incekum. Sådan er jeg, og derfor skal I ansætte mig som Nazars nye

63 Read More »

54

For at ramme læserens hjerte er det nødvendigt både at aktivere sanser og følelser. Det er formlen på passion, og passion sælger rejser. Som man siger i USA: ‘Facts tell – Stories sell’. Vi skal fortælle historier med passion, følelser og sanser i Nazars kataloger og på hjemmesiderne. Det sælger rejser.

54 Read More »

10

Hver gang, jeg har rejst med Viktors Farmor, er jeg blevet overvældet over, i hvor høj grad guiderne og kontoret i Danmark står på hænder for mig. Det er lige præcis den måde, jeg gerne vil lave rejser. Derfor læser I nu min ansøg-ning om stillingen som rejsekoordinator. Jeg nyder at gøre andre glade, og

10 Read More »

Scroll to Top