supportkonsulent

401

Mødet med borgeren er mødet med en kunde. Uanset hvor triviel – eller indviklet – henvendelsen er, skal vi tage den seriøst, lytte og anerkende behovet for hjælp, før vi japper igennem en løsning. Den tid og den empati, vi investerer, kommer mangefold tilbage. En af mine store styrker er evnen til at fornemme, hvor […]

401 Read More »

402

God kundeservice er meget mere end at besvare spørgsmål. Det er i endnu højere grad at give kunderne en positiv oplevelse. De skal føle sig hørt, forstået og serviceret på en måde, så de får lyst til at vende tilbage. Både i telefonen og skriftligt. På den måde tryller vi kunder om til ambassadører. Det

402 Read More »

350

Forvent at møde en frontmedarbejder, der udmærket er klar over, at han skal have ørerne med på arbejde. Jeg lægger vægt på at mærke, om borgeren har brug for mere viden, kontakt med en en bestemt enhed eller hjælp til at klare sig igennem PC-junglen.

350 Read More »

352

Vores måske allervigtigste opgave er at understøtte kundens oplevelse af, at han/hun møder en sikker hånd, der hjælper dem med at holde balancen. Det kán godt være en udfordring at finde rundt i alle vores produkter, i kontioversigter og i netbank. Så er det supervigtigt, at service- og rådgivningsagenten viser tålmodighed og forståelse for, hvad

352 Read More »

347

Frontmedarbejderens allervigtigste værktøj er ørerne. Han lytter, spørger ind og forstår, hvordan vi bedst håndterer lige præcis dén borger, der kontakter os. Der er forskel på fisk, og derfor er det vigtigt, at vi giver borgeren følelsen af at blive hørt og anerkendt for den usikkerhed eller de behov, han/hun har. Det er sådan, jeg

347 Read More »

118

God kundeservice starter med ørerne. Når vi lytter, spørger ind og viser ægte interesse for den kunde, vi har i røret, har vi også langt bedre mulighed for at give oplevet værdi. Og det er i virkeligheden dét, kundeservice handler om. Mit udgangspunkt er at anerkende kunden ved at bruge åbne spørgsmål, der hjælper med

118 Read More »

13

God kundeservice starter med ørerne. Når vi lytter, spørger ind og viser ægte interesse for den kunde, vi har i røret, har vi også langt bedre mulighed for at give oplevet værdi. Og det er i virkeligheden dét, kundeservice handler om. Mit udgangspunkt er at anerkende kunden ved at bruge åbne spørgsmål, der hjælper med

13 Read More »

Scroll to Top