serviceassistent

507

En god piccoline er meget mere end internt postbud og kaffehenter. Hun er den, der er med til at give partnere, advokater og advokatfirmaets øvrige ansatte luft til at koncentrere sig om deres kerneopgaver. Derfor er viljen og humøret hos piccolinen drønende vigtigt. Jeg tager alle opgaver på mig med positivt sind – og selvfølgelig […]

507 Read More »

508

Hvis I ansætter mig, får I en piccoline, der tager ansvar og har blik for de ting, der skal gøres. Jeg sætter en ære i at yde god service for alle, der er omkring mig. Både kolleger og klienter, skal have oplevelsen af, at de er gået til den rigtige, når de har et ønske

508 Read More »

456

Hvis I ansætter mig, får I en elev, der ser køkkenarbejde som en teamopgave. Jeg sætter en ære i at hjælpe, hvor jeg kan, og jeg finder lynhurtigt noget, jeg kan hjælpe med eller gøre, hvis hænderne et øjeblik er tomme.

456 Read More »

458

En god ernæringsassistentelev byder ind, når opgaverne skal løses. Hun tager fra og arbejder effektivt – uanset om opgaven på at pille 200 friskkogte æg eller at anrette buffeten. Min erfaring er, at jeg fungerer bedst, når jeg gør nytte, og derfor er humøret og arbejdsglæden altid høj.

458 Read More »

229

Næsten hele mit arbejdsliv har handlet om at servicere andre. Først i butik, senere i kantiner, hvor jeg hurtigt fik selvstændigt ansvar. Både i mit arbejdsliv og mit private liv har jeg taget bolden og været den, der har sat ting i gang. Og så er det vigtigt for mig at have brede kompetencer, så

229 Read More »

230

Medarbejderne i receptionen er først og fremmest til for at hjælpe, assistere, servicere og sørge for, at tingene sker. Den gode servicemedarbejder er blottet for fine fornemmelser og giver en hånd med dér, hvor det er nødvendigt. Sådan er jeg. Det er helt naturligt, at jeg tager fat, når en vognmand efterlader en palle foran

230 Read More »

231

Blandt mine hovedingredienser finder I en solid receptions- og kontorerfaring. Derfor formår jeg at prioritere opgaverne, så vi løser de vigtigste og mest presserende først, når det hele koger omkring os. Og jeg elsker de travle situationer, fordi en af mine spidskompetencer er ro og overblik. Forvent at møde en servicemedarbejder, der arbejder selvstændigt og

231 Read More »

232

Læg dertil, at jeg husker navne, kender alle, der har deres daglige gang i huset, og lynhurtigt fornemmer, hvordan gæsten helst vil behandles. Dér kommer min internationale baggrund og stærke sprogkundskaber mig til nytte. Kultur er nemlig individuelt, og ‘One size doesn’t fit all’. Alle skal have dén behandling, der passer til dem.

232 Read More »

225

Hvert eneste nye menneske, der træder ind i receptionen, danner sig lynhurtigt et indtryk af virksomheden. 10 sekunder tager det, så vender tommelfingeren enten op eller ned. Og dér bliver den. Det er måske det allerbedste argument for at ansætte mig som VIRKSOMHEDs nye serviceassistent. Jeg ved, hvor vigtigt førstehåndsindtrykket er, og jeg ved, hvordan

225 Read More »

39

En kantine fungerer bedst, når personalet både arbejder med hinanden og for hinanden. Holdånden og engagementet skal skinne igennem – hele dagen. Sådan er jeg. Jeg har altid været den første til at fylde op, forberede til næste dag eller at se, hvad der kan gøres rent, når der er en pause i arbejdet.

39 Read More »

Scroll to Top