relationskonsulent

118

God kundeservice starter med ørerne. Når vi lytter, spørger ind og viser ægte interesse for den kunde, vi har i røret, har vi også langt bedre mulighed for at give oplevet værdi. Og det er i virkeligheden dét, kundeservice handler om. Mit udgangspunkt er at anerkende kunden ved at bruge åbne spørgsmål, der hjælper med

118 Read More »

79

Når vi etablerer en god relation til den, vi hjælper, skaber vi også en høj grad af oplevet værdi. Og sikrer gla-de medlemmer. Derfor er relationen så vigtig. Forvent at møde en god kommunikator, der først og fremmest fokuserer på mennesker. Ikke bare i medlemsrelationen, men også til mine kolleger. Jeg er åben, hjertelig og

79 Read More »

75

God medlemsservice handler først og fremmest om tryghed. Uanset om vi står over for en skolebetjent, en SOSU-assistent eller en pædagogmedhjælper, er det centralt, at han/hun føler, at vi er der for deres skyld. Medlemmet må aldrig føle sig som et nummer i rækken. Aldrig. Jeg ser vores medlemmer som vores ansvar og vores arbejdsgivere,

75 Read More »

13

God kundeservice starter med ørerne. Når vi lytter, spørger ind og viser ægte interesse for den kunde, vi har i røret, har vi også langt bedre mulighed for at give oplevet værdi. Og det er i virkeligheden dét, kundeservice handler om. Mit udgangspunkt er at anerkende kunden ved at bruge åbne spørgsmål, der hjælper med

13 Read More »

Scroll to Top