social- og specialpædagogik

502

Arbejdet i en daginstitution kræver først og fremmest overskud. Overskud til at forstå børnene og deres sociale behov. Måske mangler de anerkendelse, måske mangler de varme og omsorg, eller måske mangler de motivationen til at lukke op og være sig selv. Det er måske det allerbedste argument for at ansætte mig. Jeg fokuserer på at […]

502 Read More »

503

Læg dertil, at jeg tumler med de store drenge, hjælper de to stille piger ind i legen, spille spil med de helt små og møder alle i øjenhøjde, så har I et indtryk af, hvad I får, hvis I vælger at ansætte mig i ARBEJDSGIVER.

503 Read More »

486

Børn skal trives allerede fra en tidlig alder, så de skaber tillidsbånd til omverdenen. Det kræver både leg og sjov men også stabilitet og omsorg. Jeg giver stabiliteten, og jeg finder mit indre legebarn frem og tumler gerne rundt. Både indendørs og udendørs. Selvfølgelig altid med den voksnes overblik og ansvarlighed. Sådan har det altid

486 Read More »

424

Et godt børne- og ungeliv er den korteste vej til et godt voksenliv. Indsatsen er et hele og udgør en vital grundsten i tilværelsen. Alle delelementerne – dagtilbud, skole og ungdomsuddannelse – er afgørende og skal forbindes til en fælles indsats. Mennesket ved roret skal have overblik og skabe sammenhæng. Det kan jeg. Jeg har

424 Read More »

410

Generelt tror jeg på samtalen og fælles udvikling med udgangspunkt i vores erfaringer med og viden om målgruppen. Når vi skaber forpligtende fællesskaber på tværs af afdelingerne og sætter ord på vores kerneopgave, bliver vi alle sammen stærkere – til glæde for skolen i almindelighed og for eleverne i særdeleshed. Jeg sætter en ære i,

410 Read More »

Scroll to Top