kundeservice

290

Når vi arbejder i en branche i konstant forandring, er det vigtigt, at vi ikke bliver holdt tilbage af forglemmelser og missede deadlines. Der skal handles, og to-do-listen er vores allerbedste ven. Jeg er mester i at strukturere min tid og få det maksimale ud af en arbejdsdag. Du kan roligt overlade styringen til mig

290 Read More »

289

Kontorelevens vigtigste opgave er at tage fat og være i konstant læring, samtidig med at hun giver værdi for pengene. Det er helt naturligt for mig at tage ansvar for selv de simpleste opgaver. Og så tager jeg initiativ og tilbyder min hjælp, når en kollega har travlt.

289 Read More »

286

Den gode leder er først og fremmest den, der viser vejen. Dels ved at forventningsafstemme, motivere og følge op, dels ved at indarbejde ARBEJDSGIVERs værdier i arbejdet, så agenten intuitivt ved, hvordan hun/han skal agere i enhver situation. Det skaber tryghed i alle lejre. Dét er et centralt element i min stil, og selvfølgelig griber

286 Read More »

263

Okay – lad mig bare indrømme det: Jeg elsker de administrative opgaver, jeg elsker at koordinere, og jeg har det bedst, når jeg har overblikket over situationen, før tingene sker.

263 Read More »

227

Læg dertil, at jeg er effektiv og får tingene til at ske, så har I et første indtryk af, hvad jeg byder ind med. Det allerbedste argument for at ansætte mig, er måske, at jeg er vant til at skifte fokus og opmærksomhed uden at miste tråden i det, jeg bliver afbrudt i. Det, ved

227 Read More »

Scroll to Top