hotel- og restaurationsbranchen

186

Forvent at møde en servicemedarbejder, der tager ordet ‘service’ alvorligt. Både i forhold til kunder og til kolleger på alle niveauer. Jeg smiler, løser opgaven og sørger for, at energien omkring mig er god. Det er en del af at arbejde i et team, at vi er der for hinanden. Derfor er det også vigtigt […]

186 Read More »

116

Det er let nok at tage telefonen og sælge 4 billetter til FORESTILLING. Det kan enhver klare. Men billetsalg handler om meget mere ned bare at ekspedere den kunde, der er ved at planlægge en god aften med et vennepar. Han/hun skal have en så positiv oplevelse ud af sin opringning, at det er en

116 Read More »

103

Den vigtigste faktor for succes i servicefagene er den menneskelige. I en servicevirksomhed er det især smilene, hjælpsomheden og imødekommenheden, der farver gæstens oplevelse . Det ved jeg fra min tid som selvstændig restauratør på Mors. Der formåede jeg at skabe en kultur, som fik gæsterne til at vende tilbage igen og igen. Og de

103 Read More »

Scroll to Top