forretningsudvikling

417

Indrømmet. Jeg er en talnørd. Jeg elsker tal, og jeg elsker alt det, de kan gøre for en virksomhed. Det fascinerer mig at opleve, hvordan nøjagtig rapportering sammen med klar formidling kan danne grundlag for beslutninger, der skaber værdi. Bare lige fordi tallene viser en tendens, en udvikling eller et problem. Wow. Tal er det […]

417 Read More »

414

Økonomi og regnskab handler om meget mere end ind- og udbetalinger, bogføring og løn. Dét skal selvfølgelig være 100% i orden. Men tallene siger noget om strukturer, og hvor der forbedringspotentialerne gemmer sig. Min erfaring og uddannelse gør mig i stand til at lave analyser og beregninger til brug for rapporter og budgetlægning. Læg dertil,

414 Read More »

413

Strategi er meget mere end det at lave en god plan for, hvor vi skal hen. Det er også implementering, og det er et af de helt store problemer for både store og små virksomheder over hele verden. Jeg har handlekraft, og jeg motiverer andre til at få tingene gjort. Betragt mig som den konsulent,

413 Read More »

329

Livet i en tandlægeklinik er præget af tætte relationer og et væld af skiftende opgaver og situationer. Det kræver, at ledelsen forstår sig på hver enkelt medarbejder og bruger mange ressourcer på ledelse. Hvis I ansætter mig, får I frihed til at gøre det, I er bedst til. Simpelthen. Jeg sætter en ære i at

329 Read More »

328

En god klinikkoordinator er meget mere end en administrativ blæksprutte. Hun er også den, der realiserer klinikkens visioner og værdier, så vi når vores mål. Alt for mange klinikker glemmer at drive virksomhed, og det er ofte grunden til, at overskuddet udvikler karies. Ligesom andre moderne virksomheder skal vi effektivisere, optimere og skære til. Min

328 Read More »

325

Nogle af de bedste argumenter for at ansætte mig er, at jeg har stærke erfaringer med produktion i udlandet, ledelse af fagpersonale og i det hele taget forretningsudvikling med udgangspunkt i de kundeønsker, vi afdækker. Et af mine specialer er samspillet mellem kvalitet, kundekendskab og optimering af alle processer i værdikæden, og jeg ved, hvor

325 Read More »

324

En virksomheds succes starter med glade mennesker. Når vi lytter til kunderne og giver dem lige præcis det, de ønsker – og når vi inddrager medarbejderne og gør dem til medplanlæggere, lægger vi kimen til succes. Det er sådan, jeg arbejder. Mit vigtigste arbejdsværktøj er ørerne, og det har givet overvældende resultater. For eksempel i

324 Read More »

Scroll to Top