facility management

388

En god teamleder er meget mere end en tekniker. Han er også en god kommunikator. Når vi skal have en lang række faggrupper til at arbejde sammen, gælder det om at sikre den interne kommunikation. Jo bedre den er, jo færre ‘fjel og manglr’ laver vi. Min baggrund og erfaring sikrer, at jeg kender til […]

388 Read More »

387

Læg dertil, at jeg sætter en ære i at involvere organisationen i vores arbejde, så har I et indtryk af, hvad jeg byder ind med. Jeg udarbejder en synlig og tilgængelig årlig game plan som gør det tydeligt for alle, hvad planerne er for en 1-2 årig periode. Det giver pote, når vi oplever, at

387 Read More »

386

Jeg er på hjemmebane, når det kommer til koordinering af tilsyn af tekniske installationer. Jeg er vant til at sikre et præcist overblik over antal enheder, placering, samt hvilket udstyr det vedrører, og krav fra myndigheder. Indledningsvist deltager jeg i tilsyn og sikrer, det bliver udført via kontrol og rapportering af egenkontrol, når det er

386 Read More »

358

Læg dertil, at jeg har sort bælte i vagtplanlægning, ferieplaner, lønkørsler og alt det andet, der er en vigtig del af praktisk, dagligdags ledelse. Jeg er oprindelig uddannet kontorassistent, og både den aktive indsats, daglig koordinering og administration passer mig godt. Og så følger jeg koncepter og regler og har det allerbedst, når jeg gør

358 Read More »

354

Vores måske allervigtigste opgave er tydelighed og imødekommenhed. Bilisterne skal opleve, at de møder en sikker hånd, der hjælper med at følge reglerne, men som samtidig forstår at sige fra, når dét er det rigtige at gøre. Jeg smiler venligt, og jeg lader mig hverken gå på af trusler eller vredesudbrud.

354 Read More »

353

Den gode parkeringsvagt kan meget mere end at jonglere med bødeblokken. Han er også servicemedarbejder, informationscentral og konfliktløser. Det er nemlig vigtigt at gøre sig klart, at vi også er ARBEJDSGIVER og parkeringspladsens ansigt udadtil. Og når vi giver parkanterne de bedst mulige oplevelser, minimerer vi antallet af konflikter, protester og ankesager. Det er sådan,

353 Read More »

150

Prioritering er administratorens allervigtigste redskab. Når vi ved præcist, hvad vi skal lave, før arbejdsdagen starter, bliver vi langt mere effektive og præcise. Det er måske det allerbedste argument for at ansætte mig. Jeg sætter en ære i at planlægge morgendagen og rydde op, før jeg går hjem. Den struktur giver energi, og den mindsker

150 Read More »

148

God forberedelse er det bedste værn mod uforudsete problemer. Når vi har styr på dagen, kender huller-ne og ved, hvordan tingene skal gøres, er der langt bedre mulighed for at reagere smidigt, konstruktivt og effektivt, når der dukker en hastesag op. Jeg sørger altid for at prioritere indholdet i dagens bunke, så jeg får ro

148 Read More »

142

Hver eneste gang, vi forlader et værelse eller et fællesområde, er vi til eksamen, og der er to faktorer, der gør forskellen på bedømmelsen: Kvalitet og service. Begge dele afhænger først og fremmest af arbejdsglæde og holdånd. Uden det, har vi ikke en chance. Det er derfor, jeg altid prioriterer en arbejdspladskultur, hvor vi hjælper

142 Read More »

143

Hvis I ansætter mig, får I en rutineret leder, der inspirerer og ser motivation som en individuel disciplin. Det fremmer holdets performance. Det ligger helt fast, at ros, anerkendelse og positiv psykologi flytter os alle sammen gevaldigt. Læg dertil, at jeg har været selvstændig i mange år og har stor indsigt i og erfaring med

143 Read More »

Scroll to Top