Sekretær

288

Det effektive sekretariat er en variabel størrelse. Kun når vi hele tiden formår at optimere vores arbejdsgange og metoder, kan vi følge med i den udvikling, der sker på et innovativt institut. En af mine allerstørste styrker er evnen til at tilpasse mig og til at gå foran, når vi er i en forandring – […]

288 Read More »

257

Før vi mødes, skal I vide, at min tilgang til arbejdet skiller sig ud fra så mange andres. Min primære driver er at gøre andre gode. Jeg har det godt med at være den usynlige drivkraft, der servicerer og arbejder målrettet for at få vores fælles opgaver drevet i mål. Og når jeg har fået

257 Read More »

227

Læg dertil, at jeg er effektiv og får tingene til at ske, så har I et første indtryk af, hvad jeg byder ind med. Det allerbedste argument for at ansætte mig, er måske, at jeg er vant til at skifte fokus og opmærksomhed uden at miste tråden i det, jeg bliver afbrudt i. Det, ved

227 Read More »

226

Den gode receptionist er meget mere end et smilende ansigt. Hun er den, der får hverdagen til at hænge sammen i huset med sin indsigt i de enkelte medarbejdere og forståelse for deres ønsker og behov. Det er sådan, jeg arbejder. Jeg er vant til at have mange chefer, og jeg sætter en ære i

226 Read More »

152

Med min baggrund som bachelor i offentlig administration har jeg både den teoretiske og den praktiske tilgang til opgaverne. Jeg arbejder gerne med økonomi, analyser, mennesker, problemløsning, arkivering og alt det andet, der er en vigtig del i det store kontormaskineri. Bare kom an. :o)

152 Read More »

151

Vores måske fornemste opgave i en kommunal administration er at lytte. Uanset om det er kolleger, borgere eller ledere, der møder udfordringer, er det centralt, at vi viser, at vi interesserer os og forstår deres situation. Når vi lytter aktivt og agerer empatisk, føler mennesker sig mødt. Det sætter jeg en ære i. Jeg har

151 Read More »

150

Prioritering er administratorens allervigtigste redskab. Når vi ved præcist, hvad vi skal lave, før arbejdsdagen starter, bliver vi langt mere effektive og præcise. Det er måske det allerbedste argument for at ansætte mig. Jeg sætter en ære i at planlægge morgendagen og rydde op, før jeg går hjem. Den struktur giver energi, og den mindsker

150 Read More »

148

God forberedelse er det bedste værn mod uforudsete problemer. Når vi har styr på dagen, kender huller-ne og ved, hvordan tingene skal gøres, er der langt bedre mulighed for at reagere smidigt, konstruktivt og effektivt, når der dukker en hastesag op. Jeg sørger altid for at prioritere indholdet i dagens bunke, så jeg får ro

148 Read More »

119

Hvis I ansætter mig, får Ejendomme og Indkøb en effektiv, professionel og fornuftig administrativ medarbejder med mange års erfaring. Jeg ved alt om, hvordan en struktureret tilgang til opgaverne letter presset og øger effektiviteten. Og så er det en selvfølge, at jeg rækker hånden frem, når en kollega mangler tid eller ressourcer.

119 Read More »

128

Hvis I ansætter mig, får VIRKSOMHED en direktionsassistent / PA, der først og fremmest er professionel, og som får tingene til at ske. Jeg rykker, og jeg gør det som regel, før jeg bliver bedt om det. Så trives jeg, og så gør jeg virkelig en positiv forskel. Det har jeg været vant til hos

128 Read More »

Scroll to Top