virksomhedssupport.

277

Før vi mødes, skal I vide, at min tilgang til arbejdet skiller sig ud fra så mange andres. Min primære driver er at gøre andre gode. Jeg har det godt med at være den usynlige drivkraft, der servicerer og arbejder målrettet for at få vores fælles opgaver drevet i mål. Og når jeg har fået […]

277 Read More »

288

Det effektive sekretariat er en variabel størrelse. Kun når vi hele tiden formår at optimere vores arbejdsgange og metoder, kan vi følge med i den udvikling, der sker på et innovativt institut. En af mine allerstørste styrker er evnen til at tilpasse mig og til at gå foran, når vi er i en forandring –

288 Read More »

257

Før vi mødes, skal I vide, at min tilgang til arbejdet skiller sig ud fra så mange andres. Min primære driver er at gøre andre gode. Jeg har det godt med at være den usynlige drivkraft, der servicerer og arbejder målrettet for at få vores fælles opgaver drevet i mål. Og når jeg har fået

257 Read More »

227

Læg dertil, at jeg er effektiv og får tingene til at ske, så har I et første indtryk af, hvad jeg byder ind med. Det allerbedste argument for at ansætte mig, er måske, at jeg er vant til at skifte fokus og opmærksomhed uden at miste tråden i det, jeg bliver afbrudt i. Det, ved

227 Read More »

228

Det er vigtigt for mig at understrege, at jeg repræsenterer alle i huset. Derfor kender jeg medarbejdernes humør og luner, og jeg behandler alle på den måde, der passer til dem. Man kan roligt sige, at nøgleordene i jobbet er overblik og menneskekendskab. Og så er jeg typen, der altid tilbyder min hjælp, når jeg

228 Read More »

231

Blandt mine hovedingredienser finder I en solid receptions- og kontorerfaring. Derfor formår jeg at prioritere opgaverne, så vi løser de vigtigste og mest presserende først, når det hele koger omkring os. Og jeg elsker de travle situationer, fordi en af mine spidskompetencer er ro og overblik. Forvent at møde en servicemedarbejder, der arbejder selvstændigt og

231 Read More »

225

Hvert eneste nye menneske, der træder ind i receptionen, danner sig lynhurtigt et indtryk af virksomheden. 10 sekunder tager det, så vender tommelfingeren enten op eller ned. Og dér bliver den. Det er måske det allerbedste argument for at ansætte mig som VIRKSOMHEDs nye serviceassistent. Jeg ved, hvor vigtigt førstehåndsindtrykket er, og jeg ved, hvordan

225 Read More »

226

Den gode receptionist er meget mere end et smilende ansigt. Hun er den, der får hverdagen til at hænge sammen i huset med sin indsigt i de enkelte medarbejdere og forståelse for deres ønsker og behov. Det er sådan, jeg arbejder. Jeg er vant til at have mange chefer, og jeg sætter en ære i

226 Read More »

Scroll to Top