uddannelsesinstitutioner

185

Den kunde, der ringer til ATP for at få hjælp eller rådgivning, skal først og fremmest føle sig velkommen – dernæst hørt. Selv om vi har travlt, skal der være tid og overskud til at smile, lytte og give forståelige svar. Det giver oplevet værdi og tilfredse kunder. Jeg smiler i telefonen, og jeg har […]

185 Read More »

186

Forvent at møde en servicemedarbejder, der tager ordet ‘service’ alvorligt. Både i forhold til kunder og til kolleger på alle niveauer. Jeg smiler, løser opgaven og sørger for, at energien omkring mig er god. Det er en del af at arbejde i et team, at vi er der for hinanden. Derfor er det også vigtigt

186 Read More »

182

Vejen til nye teknologiske koncepter, der skaber værdi for fagforeningens/a-kassens medlemmer er brolagt med indsigt. Indsigt i medlemmernes nuværende kompetencer og i teknologiens indflydelse på deres jobmuligheder. Hvilke job forsvinder, og hvilke opstår? Lige præcis dét er måske det bedste argument for at ansætte mig. Jeg sætter en ære i altid at vurdere hvert enkelt

182 Read More »

183

HK skiller sig ud fra mængden af fagforeninger. Det er både visionært og proaktivt, at I er fremsynede, aktivt tager ansvar og er med til at drive medlemmers digitale transformation. Det vil være mig en ære at være med til at skabe fremtidens HK og sikre, at medlemmerne oplever ekstra værdi af fællesskabet samtidig. Og

183 Read More »

184

Stærk koncept- og forretningsudvikling handler KUN om brugerne, deres behov og deres situation. Altid med ud-gangspunkt i design thinking som løsningstilgang og konstant test af prototyper. Det har jeg arbejdet koncentreret og målrettet med i flere sammenhænge. Projekterne har omhandlet alt fra udvikling af en VR/iPad-løsning til CMS-platforme og pop-up shops. Jeg planlægger, faciliterer og

184 Read More »

39

En kantine fungerer bedst, når personalet både arbejder med hinanden og for hinanden. Holdånden og engagementet skal skinne igennem – hele dagen. Sådan er jeg. Jeg har altid været den første til at fylde op, forberede til næste dag eller at se, hvad der kan gøres rent, når der er en pause i arbejdet.

39 Read More »

Scroll to Top