Uddannelse og undervisning

464

Hvis I ansætter mig, får I en faglærer, der kan skabe liv og gøre hverdagen spændende for eleverne. Mange af dem har det svært med klasseundervisning. Nogle gange er det nødvendigt med en hurtig ‘udflugt’ for at se et godt eksempel på det, vi har talt om, og nogle gange trækker vi en faglig diskussion […]

464 Read More »

461

SKOLE gør det godt. Jeres fokus på at løfte de svageste elever er bemærkelsesværdigt. Ikke mindst fordi I formår at udfordre den modsatte ende af klassehierakiet samtidig. Det er lige præcis det, folkeskolen skal kunne, og det er noget, jeg vanvittigt gerne vil være en del af.

461 Read More »

460

Den gode underviser kender sine elever, og hun ved, hvor hun har dem. Hver dag. Det er en essentiel del af sikre, at alle føler sig set, hørt og forstået. Udbyttet er trivsel og et højere selvværd. Det arbejder jeg målrettet med ved at scanne mine elever, straks jeg træder ind i klassen. På den

460 Read More »

459

Trivsel, sund kost og motion er springbrættet for læring. Sådan er det – og det er vores ansvar at sikre, at vilkårene er til stede. Når de er det, farer resultaterne også op ad trappen, for børn vil gerne lære. Sådan lyder min filosofi, og jeg arbejder målrettet på at udvikle børn, der blomstrer gennem

459 Read More »

442

Det måske allerbedste argument for at ansætte mig, er min evne til lynhurtigt at vide, hvem jeg står over for, og hvordan jeg bedst håndterer og hjælper hende. Min fortid som RELEVANT ERFARING har givet mig hår på brystet og en indsigt i mennesker, som jeg har brugt aktivt i min arbejdsliv.

442 Read More »

441

SKOLES NAVN tilgang til arbejdet med at uddanne sine elever og give dem det helt rigtige afsæt til deres videre færd i livet imponerer. Det er – sammen med muligheden for at arbejde i et ungt og dynamisk team – årsagen til, at jeg bare VIL være den nye skolesekretær. Jeg ved, at jobbet kræver

441 Read More »

440

Læg dertil, at jeg håndterer afbrydelser effektivt – og vender direkte tilbage i min arbejdsrytme – så har I et indtryk af, hvad jeg byder ind med. Jeg nyder at være den, der løser andres udfordringer, finder de rigtige svar og gør det i højt humør. Det gælder både i forhold til elever, lærere, forældre

440 Read More »

439

En af de vigtigste pointer ved arbejdet på en skole er, at vi er der for elevernes skyld. Vores kerneopgave er at give dem det allerbedste afsæt videre i livet. Det skal vi huske i hverdagen, og på den gode skoleadministration bidrager vi alle til at nå målet. Mit arbejdsliv handler først og fremmest om

439 Read More »

437

Forvent at få en højre hånd, der sætter sig ind i alt, hvad der foregår i organisationen. Jeg gør en dyd ud af at kende vores Why og kunne reagere i forhold til det. Det indebærer at lytte til og forstå medarbejdere, elever, lærere og interessenter på alle niveauer. Med min baggrund som BAGGRUND indsamler,

437 Read More »

436

UDDANNELSESINSTITUTION udfører en vigtig opgave i forhold til opkvalificeringen af borgerne i området. Og I gør det godt. Jeg er f.eks. imponeret over, hvordan I har ? ? ? Jeg ønsker brændende at blive en del af en organisation, der styrker det område, jeg bor og føler mig hjemme i. Det blev jeg endnu mere

436 Read More »

Scroll to Top