social- og sundhedssektoren

460

Den gode underviser kender sine elever, og hun ved, hvor hun har dem. Hver dag. Det er en essentiel del af sikre, at alle føler sig set, hørt og forstået. Udbyttet er trivsel og et højere selvværd. Det arbejder jeg målrettet med ved at scanne mine elever, straks jeg træder ind i klassen. På den […]

460 Read More »

461

SKOLE gør det godt. Jeres fokus på at løfte de svageste elever er bemærkelsesværdigt. Ikke mindst fordi I formår at udfordre den modsatte ende af klassehierakiet samtidig. Det er lige præcis det, folkeskolen skal kunne, og det er noget, jeg vanvittigt gerne vil være en del af.

461 Read More »

373

Når vi skal fastholde studerende og de nye akademikere i a-kassen/fagforeningen, vægter forståelsen for målgruppen højt. Den nye generation forventer en helt anden anerkendelse og lydhørhed, og mange gange er det superrelevant at give dem en ekstra hånd, så de føler sig trygge. Det giver jeg. Ikke mindst fordi jeg er en rutineret klinisk vejleder/praktikvejleder

373 Read More »

361

Vejen til god service begynder i mødet. Det er vigtigt at huske, at vi skal behandle folk forskelligt for at behandle dem ens. Der ér forskel på den behandling, vi giver fru Jensen, der har været udsat for et tricktyveri og den notoriske bandit, der kommer for at klage over den behandling, han har fået.

361 Read More »

369

Vi indgår de stærkeste og mest frugtbare partnerskaber med kommunerne, når vi udnytter et indgående kendskab til deres rammer og vilkår. Når vi gør det, er det muligt at trykke på de bløde pletter og at levere løsningsforslag, der gør det lettere for dem at sige ja. Med mig som projektleder får ARBEJDSGIVER en garvet

369 Read More »

370

Læg dertil, at jeg styrer en skarp pen, som altid er spidset og klar til at formulere målrettede ansøgninger, der virker i den konkrete kontekst. Så har I et bud på, hvad jeg byder ind med. F.eks. nye tanker og ideer, der både gør en problemformulering, en fonds- eller en puljeansøgning relevant og nærværende for

370 Read More »

347

Frontmedarbejderens allervigtigste værktøj er ørerne. Han lytter, spørger ind og forstår, hvordan vi bedst håndterer lige præcis dén borger, der kontakter os. Der er forskel på fisk, og derfor er det vigtigt, at vi giver borgeren følelsen af at blive hørt og anerkendt for den usikkerhed eller de behov, han/hun har. Det er sådan, jeg

347 Read More »

Scroll to Top