servicebranchen

229

Næsten hele mit arbejdsliv har handlet om at servicere andre. Først i butik, senere i kantiner, hvor jeg hurtigt fik selvstændigt ansvar. Både i mit arbejdsliv og mit private liv har jeg taget bolden og været den, der har sat ting i gang. Og så er det vigtigt for mig at have brede kompetencer, så

229 Read More »

230

Medarbejderne i receptionen er først og fremmest til for at hjælpe, assistere, servicere og sørge for, at tingene sker. Den gode servicemedarbejder er blottet for fine fornemmelser og giver en hånd med dér, hvor det er nødvendigt. Sådan er jeg. Det er helt naturligt, at jeg tager fat, når en vognmand efterlader en palle foran

230 Read More »

231

Blandt mine hovedingredienser finder I en solid receptions- og kontorerfaring. Derfor formår jeg at prioritere opgaverne, så vi løser de vigtigste og mest presserende først, når det hele koger omkring os. Og jeg elsker de travle situationer, fordi en af mine spidskompetencer er ro og overblik. Forvent at møde en servicemedarbejder, der arbejder selvstændigt og

231 Read More »

Scroll to Top