nonprofit og interesseorganisationer.

32

Før vi skaber den helt rigtige kommunikationsstrategi, skal vi kende kundens virksomhed, branche og vilkår til bunds. Det kræver en grundig analyse og evnen til at forstå præcist, hvor i universet virksomheden svæver rundt. Det magter jeg. Jeg har specialiseret mig i strategisk kommunikation og har især fordybet mig i samspillet mellem virksomhed og interessenter.

32 Read More »

23

Jeg er vild med jeres nye kommunikationsstrategi. Beslutningen om at insource opgaverne og ansætte jeres egne spidskompetencer giver mening. Den lukker op for en mere proaktiv og tilstedeværende kommunikationsafdeling. Tankerne er fine, og potentialet er enormt. Derfor skal jeg med om bord. Jeg har gjort en forskel med brand journalism de seneste fire år, og

23 Read More »

28

God journalistik behøver ikke nødvendigvis have et fjendtligt udgangspunkt. Det behøver heller ikke være mikrofonholderi. Det er nødvendigt at kende balancen mellem det kritiske og det re-spektfulde. Sådan arbejder jeg – og jeg skaber langvarige relationer til kilderne. De hverken frygter eller elsker mig, og resultatet er gode, velunderbyggede artikler.

28 Read More »

Scroll to Top