nichejournalistik.

63

En god rejseskribent sænker pulsen, er til stede i nuet og mærker efter, før hun begynder at skrive sin tekst. Hun indpoder drømmen i læseren, så det står lysende klart, hvor varmt, venligt og ualmindelig lækkert, det var at være i f.eks. Incekum. Sådan er jeg, og derfor skal I ansætte mig som Nazars nye

63 Read More »

54

For at ramme læserens hjerte er det nødvendigt både at aktivere sanser og følelser. Det er formlen på passion, og passion sælger rejser. Som man siger i USA: ‘Facts tell – Stories sell’. Vi skal fortælle historier med passion, følelser og sanser i Nazars kataloger og på hjemmesiderne. Det sælger rejser.

54 Read More »

43

Fremtidens journalist tænker data ind i sine historier. Hun ser historier i datasæt og formidler fundene, så lige præcis vores læsere føler sig inddraget. Det magter jeg, og datadrevet journalistik er genvejen til de vildeste historier, fordi vi får adgang til flere og flere data. Jeg elsker at stikke snuden i databaser og har evnen

43 Read More »

Scroll to Top