mode og livsstil

509

Vejen til den gode kundeoplevelse i en tøjbutik er engagerede, positive og dygtige medarbejdere. Det har jeg altid oplevet som kunde i FORRETNING/KÆDEs BUTIKKER, og netop derfor ligger I højt på min liste over ønskede arbejdspladser. Vores allervigtigste opgave som butiksassistenter er at give gode oplevelser, som kunderne husker. En af mine store styrker er, […]

509 Read More »

510

Som butiksassistenter er det vigtigt, at vi relaterer til de varer, vi sælger. Det er langt nemmere at sælge ET STYKKE TØJ/ET PRODUKT, som jeg selv ville iføre mig, og dén troværdighed kan kunderne mærke. Det kan jeg netop med KÆDEs kollektioner. Den skandinaviske stil med sans for detaljer, som kendertegner tøjet, er noget, som

510 Read More »

511

Arbejdet i butik kræver mere end produktkendskab og godt humør. Evnen til at aflæse kundens ønsker og stil – og at reagere på købssignaler er endnu vigtigere. Det er min helt store styrke. Jeg véd, hvornår jeg skal lukke salget, og hvordan jeg som sælger bedst skaber mersalg.

511 Read More »

494

Kriteriet for en indretningssucces er i bund og grund øget omsætning. Længere er den ikke. Gennem en lang årrække har jeg skabt resultater for de butikker, jeg som merchandiser har hjulpet med visuelle tricks og lækker præsentation. Min erfaring er bundsolid – både hvad angår salg og indretning, og hvordan de to ting spiller sammen.

494 Read More »

495

Hvis I ansætter mig, får I en MERCHANDISER/ROLLE, der får tingene til at ske. Gode intentioner er fine nok, men de er værdiløse, hvis de ikke bliver til handling. Jeg agerer lynhurtigt, når vi har taget beslutningen.

495 Read More »

446

Den gode merchandiser er først og fremmest den, der har øje for, hvordan vi skaber en både indbydende og attraktiv butik. Hun ved, hvor meget kundernes øjne værdsætter ro og overblik. Det gør det lettere at finde den rigtige vare, og overskuelige reoler giver lyst til at se videre. Det lægger jeg vægt på, når

446 Read More »

449

Min egen butikserfaring kommer fra TIDLIGERE ARBEJDSGIVER, hvor jeg helt naturligt blev den medarbejder, kunderne helst tog fat i, når de skulle have råd. Jeg er åben, smilende og klar i mælet, så alle ved, hvor de har mig. Hvis I ansætter mig, får VIRKSOMHED en merchandiser, der prioriterer den gode kundeoplevelse og en effektiv

449 Read More »

450

Det er altid en fornøjelse at komme i BUTIK. Jeg møder altid søde og glade medarbejdere, og den behagelige stemning gør mig – og andre – glade. Det er lige præcis sådan et miljø og sådan en kundetilgang, jeg føler mig godt tilpas i, og hvor jeg kan yde mit allerbedste. Derfor er jeg sikker

450 Read More »

451

Den gode kundeoplevelse begynder med personalet. Når en kunde føler sig imødekommet og godt tilpas, kommer hun også tilbage. Hvorfor gå i en discountbutik, når det er let at finde personlig service? Derfor er det så vigtigt, at vi smiler, hjælper og aldrig suser forbi en kunde, der ser forvirret ud. Det er min filosofi,

451 Read More »

368

Gennem de to år, jeg har arbejdet i butik, har jeg fået forståelse for, hvor vigtigt det er, at vi altid hjælper hinanden mest muligt. Det er helt naturligt for mig, at jeg ser mig om efter noget at gøre eller tilbyder kollegerne min hjælp, når jeg er færdige med de opgaver, der er mine.

368 Read More »

Scroll to Top