journalistik

217

En af de allervigtigste egenskaber for en god tekstforfatter er evnen til at kende sin målgruppe og skrive di-rekte til den. Det er nytteløst at bruge fagfolkenes sprog, når vi skriver til lægfolk. De keder sig lynhurtigt, og alle falder uvægerligt fra. En af mine forcer er evnen til at gøre specialistsproget forståeligt for ikke-fagfolk.

217 Read More »

59

God søgemaskineoptimering er meget mere end ind- og udgående links. I dag er indholdet og brugeroplevelsen langt vigtigere. Eller med andre ord: værdi, engagement og aktivering er det, der rokker båden, så vi ender på side 1. Som uddannet journalist med praktik og arbejde på Ekstra-Bladet ved jeg nøjagtigt, hvad der skaffer klik, og hvad

59 Read More »

38

Vejen til læsernes interesse går gennem deres hjerter. Uanset om vi skriver om kæledyr, slankekure, lækker mad eller design, er passion nøgleordet. De mærker, at jeg er nøjagtigt lige så vild med Andre Rieu som de selv, og at vi deler engagementet. Det er måske det allerbedste argument for at ansætte mig som Aller Medias

38 Read More »

30

Det moderne medie tænker nyt og gør op dogmerne om stofvalg og -prioritering. Traditionelt har journalistik været alt for afsenderorienteret, og nu er tiden inde til at satse benhårdt på læserrelevans. Jeg kender investorerne bedre end de fleste, og jeg ved, hvad de vil have. Derfor kan jeg føre Investormagasinet gennem de kommende år med

30 Read More »

23

Jeg er vild med jeres nye kommunikationsstrategi. Beslutningen om at insource opgaverne og ansætte jeres egne spidskompetencer giver mening. Den lukker op for en mere proaktiv og tilstedeværende kommunikationsafdeling. Tankerne er fine, og potentialet er enormt. Derfor skal jeg med om bord. Jeg har gjort en forskel med brand journalism de seneste fire år, og

23 Read More »

Scroll to Top