hospitality

229

Næsten hele mit arbejdsliv har handlet om at servicere andre. Først i butik, senere i kantiner, hvor jeg hurtigt fik selvstændigt ansvar. Både i mit arbejdsliv og mit private liv har jeg taget bolden og været den, der har sat ting i gang. Og så er det vigtigt for mig at have brede kompetencer, så

229 Read More »

232

Læg dertil, at jeg husker navne, kender alle, der har deres daglige gang i huset, og lynhurtigt fornemmer, hvordan gæsten helst vil behandles. Dér kommer min internationale baggrund og stærke sprogkundskaber mig til nytte. Kultur er nemlig individuelt, og ‘One size doesn’t fit all’. Alle skal have dén behandling, der passer til dem.

232 Read More »

223

Hemmeligheden bag den stærke event er – ud over indlysende faktorer som knofedt og handlekraft – relationer. Udadtil og indadtil. Jeg formår at være sammen med mennesker om at skabe kvalitetsoplevelser. Den slags oplevelser, der skaber smil og loyalitet, fordi de bliver siddende i bevidstheden hos vores gæster.

223 Read More »

224

Hvis I ansætter mig, er får I et skud knowhow fra en lang karriere med planlægning og afvikling af møder, kurser, konferencer, seminarer, kongresser og events af enhver art og varighed. Lille eller stort; jeg byder ind med mange års erfaring, og et toprelevant og stort professionelt netværk.

224 Read More »

225

Hvert eneste nye menneske, der træder ind i receptionen, danner sig lynhurtigt et indtryk af virksomheden. 10 sekunder tager det, så vender tommelfingeren enten op eller ned. Og dér bliver den. Det er måske det allerbedste argument for at ansætte mig som VIRKSOMHEDs nye serviceassistent. Jeg ved, hvor vigtigt førstehåndsindtrykket er, og jeg ved, hvordan

225 Read More »

Scroll to Top