hospitaler og klinikker

398

Forundersøgelser kræver meget mere end faglig indsigt og evnen til at benytte det tekniske udstyr. Det kræver en høj grad af empati og evnen til at skabe det tillidsbånd, der gør patienten tryg, når den afgørende beslutning skal tages. Det magter jeg. Jeg ved, hvor stort pres, patienten føler sig under, når han/hun står over […]

398 Read More »

356

Forvent at møde en tydelig kommunikator, der respekterer alle medarbejdere. Jeg ved, hvor vigtig hver eneste person er, når tandhjulene skal passe sammen, så maskinen fungerer. Når det lykkes, får patienterne gode oplevelser, og personalet gode dage. Min tilgang er først og fremmest motiverende, og jeg lægger vægt på, at vi altid performer bedst muligt.

356 Read More »

357

I virkeligheden handler daglig koordinering af evnen til at skabe relationer. Den hurtige relation til en nervøs patient – og den langvarige til kollegerne. Uanset hvor stærke planer vi laver, opstår der uventede situationer, konflikter og huller, når vi driver en sårbar operation. Det er dér, evnen til at finde ekstra ressourcer har værdi. Det

357 Read More »

358

Læg dertil, at jeg har sort bælte i vagtplanlægning, ferieplaner, lønkørsler og alt det andet, der er en vigtig del af praktisk, dagligdags ledelse. Jeg er oprindelig uddannet kontorassistent, og både den aktive indsats, daglig koordinering og administration passer mig godt. Og så følger jeg koncepter og regler og har det allerbedst, når jeg gør

358 Read More »

14

En af receptionistens allervigtigste opgaver er at fungere som gatekeeper i hverdagen. Uden en god grund til at forstyrre sundheds- eller administrativt personale, skal vi undgå det. På den måde giver vi de allerbedste patientoplevelser. Min første opgave i job-bet bliver at sætte mig ind i systemerne, at forstå arbejdsgangene og at lære alle at

14 Read More »

Scroll to Top