Fagforeninger

330

Vejen til arbejdsmarkedet ser uoverskuelig ud for en lang række af de ledige, der blev fanget mellem udviklingen og politikernes syn på arbejdsløse. Vores job er at skabe lys for enden af tunnelen – selvfølgelig med respekt for intentionerne i arbejdsmarkedspolitikken og med øjnene åbne for, at BORGERNE/VORES MEDLEMMER udvikler sig, så de kan levere […]

330 Read More »

255

Forvent at møde en positiv og selvledende medarbejder, der har helt styr på fagligheden. Det er vigtigt for mig at være del af et team, hvor vi altid bakker op om hinanden og arbejder sammen for at nå vores mål. En af mine helt store styrker er at tilegne mig viden og at videreformidle den

255 Read More »

182

Vejen til nye teknologiske koncepter, der skaber værdi for fagforeningens/a-kassens medlemmer er brolagt med indsigt. Indsigt i medlemmernes nuværende kompetencer og i teknologiens indflydelse på deres jobmuligheder. Hvilke job forsvinder, og hvilke opstår? Lige præcis dét er måske det bedste argument for at ansætte mig. Jeg sætter en ære i altid at vurdere hvert enkelt

182 Read More »

183

HK skiller sig ud fra mængden af fagforeninger. Det er både visionært og proaktivt, at I er fremsynede, aktivt tager ansvar og er med til at drive medlemmers digitale transformation. Det vil være mig en ære at være med til at skabe fremtidens HK og sikre, at medlemmerne oplever ekstra værdi af fællesskabet samtidig. Og

183 Read More »

76

FAGF. gør det godt. Jeres måde at gå i brechen for medlemmerne og jeres måde at arbejde politisk for dem, skiller jer positivt ud fra andre. F.eks. i form af indsatsen for flere uddannelsespladser inden for social- og sundhedsområdet. Det er sådan en fagforening, jeg gerne vil arbejde i. Jeg er en varm tilhænger af

76 Read More »

77

Evnen til at kommunikere klart og forståeligt – både ved personlig og telefonisk henvendelse – er måske sagsbehandlerens allervigtigste egenskab. Det er essentielt, når lavtuddannede medlemmer søger hjælp om indviklede faglige forhold. Hos YYY arbejdede jeg i frontdesk med et hav af ansvarsområder og berøringsfla-der. De erfaringer kommer mig til nytte hos FAGF.. Jeg reagerer

77 Read More »

78

Læg dertil, at jeg har økonomisk forståelse og er skrap til fejlfinding og borgerinstruktion, så har I et godt indtryk af nogle af de ting, jeg byder ind med til jobbet. Ikke mindst i forhold til opgaverne med lønbehand-ling.

78 Read More »

79

Når vi etablerer en god relation til den, vi hjælper, skaber vi også en høj grad af oplevet værdi. Og sikrer gla-de medlemmer. Derfor er relationen så vigtig. Forvent at møde en god kommunikator, der først og fremmest fokuserer på mennesker. Ikke bare i medlemsrelationen, men også til mine kolleger. Jeg er åben, hjertelig og

79 Read More »

81

Jeg drømmer om at blive en god ambassadør for FAGF. og gøre mit til, at andre nikker anerkendende ad os. Og med tyrkisk som mit ene modersmål ved jeg, at jeg kommunikerer ubesværet med vores største med-lemsgruppe. Både sprogligt og kulturelt.

81 Read More »

75

God medlemsservice handler først og fremmest om tryghed. Uanset om vi står over for en skolebetjent, en SOSU-assistent eller en pædagogmedhjælper, er det centralt, at han/hun føler, at vi er der for deres skyld. Medlemmet må aldrig føle sig som et nummer i rækken. Aldrig. Jeg ser vores medlemmer som vores ansvar og vores arbejdsgivere,

75 Read More »

Scroll to Top