ejendomsadministration

508

Hvis I ansætter mig, får I en piccoline, der tager ansvar og har blik for de ting, der skal gøres. Jeg sætter en ære i at yde god service for alle, der er omkring mig. Både kolleger og klienter, skal have oplevelsen af, at de er gået til den rigtige, når de har et ønske […]

508 Read More »

507

En god piccoline er meget mere end internt postbud og kaffehenter. Hun er den, der er med til at give partnere, advokater og advokatfirmaets øvrige ansatte luft til at koncentrere sig om deres kerneopgaver. Derfor er viljen og humøret hos piccolinen drønende vigtigt. Jeg tager alle opgaver på mig med positivt sind – og selvfølgelig

507 Read More »

419

Mit allervigtigste arbejdsredskab er den struktur, der er en integreret del af min personlighed. Jeg sætter en ære i, at der altid er ryddet op omkring mig, og jeg gi’r selvfølgelig en positiv hånd med, hvis det roder et eller andet sted. Det er vejen til effektivitet og overskud i hverdagen.

419 Read More »

376

Forvent at møde en rutineret elev, der har rig erhvervserfaring, som går positivt til opgaver og direkte til mennesker. Alt sammen evner, som jeg glæder mig til at bringe i spil i Norddjurs. Jeg ved præcis, hvad det vil sige at være elev og er fuldstændig klar over, hvem der spidser ører, henter kaffe og

376 Read More »

375

Den gode kontorelev er først og fremmest den, der møder nysgerrigt op, løser sine opgaver og byder ind, hvis en kollega har brug for hjælp. Hun er engageret og går løsningsorienteret ind i alle opgaver, fordi hun ved, at det er vejen til at blive klogere. Det er sådan, jeg er skruet sammen oppe i

375 Read More »

344

En administrativ medarbejders vigtigste kompetence er måske evnen til at skifte spor. Når dagsplanen ændrer sig, eller når vi får en hasteopgave ind fra venstre, skal vi være i stand til at løse den uden slinger. Og endnu vigtigere: Vende tilbage til det, vi sad med, uden at miste tråden. Det er en af mine

344 Read More »

345

God administration handler i virkeligheden allermest om kommunikation. Når vi kommunikerer positivt og konstruktivt til samarbejdspartnere og medarbejdere, opbygger vi også forbindelser, som altid er med til at lette arbejdet. For alle. En af mine kerneværdier er til enhver tid at hjælpe andre og byde ind, når det er muligt. Udbyttet er stærkere relationer –

345 Read More »

346

Hvis I ansætter mig, får AFDELING en administrativ medarbejder, der først og fremmest er tydelig, motiverende og lyttende. Jeg elsker at arbejde – uanset om jeg laver registrerer eller arkiverer, forklarer regler, hjælper en kollega eller laver kaffe til hele kontoret. Jeg har overblik, følger koncepter og regler og har det allerbedst, når jeg gør

346 Read More »

207

En dygtig kædekonsulent sikrer først og fremmest, at der er fælles fodslaw mellem kædekontoret og den kædens forretninger. Det handler om forståelse for og indsigt i kædens strategi og tiltag, og det handler om motivation til at gå helhjertet med i både kampagner og aktiviteter. Det kan jeg. Med 16 års erfaring fra branchen har

207 Read More »

Scroll to Top