efteruddannelse

108

Vi skal gøre matematikken brugbar for eleverne. Nøglen til det er at slippe den forestilling, at matematik er tal på papir. Matematik er et sprog i sig selv – derfor skal det snakkes. Min matematikundervisning bæger præg af min hbang til at udfordre elevernes holdninger og synspunkter. Jeg er ekspert i at starte diskussioner, og […]

108 Read More »

109

Faget matematik findes kun i skolen. For at gøre den brugbar ude i den levende verden, skal vi bringe virkelighedssituationer ind i klassen. Mange. Nøglen er tværfaglighed. Derfor planlægger jeg min undervisning i tæt knytning med mine andre linjefag eller i samarbejde med kolleger med andre fag. På den måde gør vi faget dybt relevant

109 Read More »

71

Den kreative og udviklende lærer går jævnligt nye veje i stedet for at følge de nedtrampede stier. Udbyttet bliver mere kreativitet og en mere levende undervisningssituation til gavn for alle. Sådan er jeg, og det er en af de gode grunde til, at I hellere må ringe til mig på telefon xx xx xx xx.

71 Read More »

Scroll to Top