kundevejleder

118

God kundeservice starter med ørerne. Når vi lytter, spørger ind og viser ægte interesse for den kunde, vi har i røret, har vi også langt bedre mulighed for at give oplevet værdi. Og det er i virkeligheden dét, kundeservice handler om. Mit udgangspunkt er at anerkende kunden ved at bruge åbne spørgsmål, der hjælper med […]

118 Read More »

12

Parkeringsvagtens måske allervigtigste opgave er tydelighed og imødekom-menhed. Bilisterne skal op-leve, at de møder en sikker hånd, der hjælper med at følge reglerne, men som også forstår at sige fra, når dét er det rigtige at gøre. Jeg viser overskud, smiler venligt og forklarer reglerne. Og skulle der dukke trusler eller vredesudbrud op, lader jeg

12 Read More »

13

God kundeservice starter med ørerne. Når vi lytter, spørger ind og viser ægte interesse for den kunde, vi har i røret, har vi også langt bedre mulighed for at give oplevet værdi. Og det er i virkeligheden dét, kundeservice handler om. Mit udgangspunkt er at anerkende kunden ved at bruge åbne spørgsmål, der hjælper med

13 Read More »

Scroll to Top