kundekoordinator

178

Tidlig involvering giver resultater. Så enkelt kan det siges. Det gælder både eksterne samarbejdspartnere, og når vi som projektledere stikker fingrene i byggeprojektet. Det kender jeg alt til, og jeg har den pondus og udadvendte facon, der skal til for allerede træde ind i projektet i salgsfasen. På den måde kan vi forventningsafstemme og give

178 Read More »

118

God kundeservice starter med ørerne. Når vi lytter, spørger ind og viser ægte interesse for den kunde, vi har i røret, har vi også langt bedre mulighed for at give oplevet værdi. Og det er i virkeligheden dét, kundeservice handler om. Mit udgangspunkt er at anerkende kunden ved at bruge åbne spørgsmål, der hjælper med

118 Read More »

13

God kundeservice starter med ørerne. Når vi lytter, spørger ind og viser ægte interesse for den kunde, vi har i røret, har vi også langt bedre mulighed for at give oplevet værdi. Og det er i virkeligheden dét, kundeservice handler om. Mit udgangspunkt er at anerkende kunden ved at bruge åbne spørgsmål, der hjælper med

13 Read More »

Scroll to Top