Copywriter

217

En af de allervigtigste egenskaber for en god tekstforfatter er evnen til at kende sin målgruppe og skrive di-rekte til den. Det er nytteløst at bruge fagfolkenes sprog, når vi skriver til lægfolk. De keder sig lynhurtigt, og alle falder uvægerligt fra. En af mine forcer er evnen til at gøre specialistsproget forståeligt for ikke-fagfolk.

217 Read More »

63

En god rejseskribent sænker pulsen, er til stede i nuet og mærker efter, før hun begynder at skrive sin tekst. Hun indpoder drømmen i læseren, så det står lysende klart, hvor varmt, venligt og ualmindelig lækkert, det var at være i f.eks. Incekum. Sådan er jeg, og derfor skal I ansætte mig som Nazars nye

63 Read More »

54

For at ramme læserens hjerte er det nødvendigt både at aktivere sanser og følelser. Det er formlen på passion, og passion sælger rejser. Som man siger i USA: ‘Facts tell – Stories sell’. Vi skal fortælle historier med passion, følelser og sanser i Nazars kataloger og på hjemmesiderne. Det sælger rejser.

54 Read More »

Scroll to Top