service og kundeservice

448

VIRKSOMHED skiller sig ud på den fede måde. Jeg er vild med jeres tilgang til kundeservice og den hjælpsomhed, jeg altid møder i butikkerne. Den virksomhedskultur skal man lede længe efter i Danmark, og det er noget, jeg gerne vil være en del af. Jeg har det fantastisk, når jeg får lov at gøre en […]

448 Read More »

450

Det er altid en fornøjelse at komme i BUTIK. Jeg møder altid søde og glade medarbejdere, og den behagelige stemning gør mig – og andre – glade. Det er lige præcis sådan et miljø og sådan en kundetilgang, jeg føler mig godt tilpas i, og hvor jeg kan yde mit allerbedste. Derfor er jeg sikker

450 Read More »

451

Den gode kundeoplevelse begynder med personalet. Når en kunde føler sig imødekommet og godt tilpas, kommer hun også tilbage. Hvorfor gå i en discountbutik, når det er let at finde personlig service? Derfor er det så vigtigt, at vi smiler, hjælper og aldrig suser forbi en kunde, der ser forvirret ud. Det er min filosofi,

451 Read More »

452

Jobbet i delikatessen er meget mere end udlevering af varm leverpostej og lækre tærter. Det er også information om servering og tilbehør, produktindsigt, rådgivning og effektivt arbejde bag disken. Alt det har jeg. Som tidligere BAGGRUND har jeg baggrunden for at tilføre værdi til alle de delroller, jobbet består af. Også når det kommer til

452 Read More »

453

Læg dertil, at jeg er åben og tydelig, og at andre har let ved at komme til mig. Så har I det første indtryk af, hvad jeg byder ind med. Min drøm er at videregive min passion for mad, lækre råvarer og glade smagsløg.

453 Read More »

454

Den gode delikatesseassistent prioriterer naturligvis hygiejnen højt. Den fantastiske delikatesseassistent holder øjnene åbne og er proaktiv i forhold til at vedligeholde en tårnhøj hygiejnestandard i afdelingen. Det er en selvfølge for mig at tage gulvskrubben og karkluden i brug, når det er relevant. Forvent at få en medarbejder, der aldrig slapper af, men aktivt rydder

454 Read More »

Scroll to Top