politik og interesseorganisationer

476

Vejen til fællesskab går først og fremmest igennem følelsen af merværdi ved samarbejdet. Når vi viser, at målsætningerne er i sigte, og samtidig tydeliggør fremdrift og synergieffekter, øger vi incitamentet til at gå all-in. Sammen. Det har jeg vist stærke resultater med. Jeg har indgående erfaring fra stat, region og kommuner med at få forskellige […]

476 Read More »

477

En effektiv interessevaretagelse kræver en vedvarende og synlig kommunikationsindsats – særligt når rammevilkårene for sektoren er under pres som nu. Forudsætningen er et godt netværk og indsigt i de politiske processer. Jeg er vant til at indtænke kommunikation i mit arbejde. Både via offensive pressebudskaber og via en vedvarende tilstedeværelse på sociale og faglige medier.

477 Read More »

471

God ledelsesrådgivning er meget mere end gode råd og viden om kommunikation. Den tager udgangspunkt i dyb indsigt i pressens arbejde og effekten af forskellige tiltag, og den afhænger af, at kommunikationskonsulenten både har politisk tæft og dén personlige gennemslagskraft, der skal til for at blive hørt blandt stærke personligheder. Det er måske det bedste

471 Read More »

404

Grund- og efteruddannelsesområdet fungerer under regler og lovgivning, der ustandseligt tilpasses og fortolkes. Det kræver en ledelse, der formår at være på forkant med reglerne, og som kan forstå og agere under komplicerede regler. Kun på den måde kan vi drive en moderne uddannelsesinstitution, som udvikler sig, og som samtidig evner at positionere sig i

404 Read More »

Scroll to Top