marketing og branding

438

Grafisk arbejde handler om mere end flotte billeder og spektakulære fonte. Når der skal være plads til tekst på flere sprog og anvisning af nærmeste parkeringsplads, så gælder det om have styr på luft, skydning og knibning, så resultatet bliver både flot og præcist. Jeg har arbejdet målrettet med visuel identitet og grafisk materiale de

438 Read More »

383

En helt essentiel forudsætning for kreativitet og nyskabelse er struktur. Altså effektive arbejdsgange og klar forventningsafstemning. Balanceakten mellem benhård drift og kreativ samskabelse er hårfin, men de to processer supplerer hinanden. Netop derfor er det vigtigt, at vi hele tiden er klar til at skifte retning og agere på den udvikling og de projekter, der

383 Read More »

340

Hvis vi skal gøre os attraktive som uddannelsesinstitution, skal vi være gode til at finde og fortælle de gode historier. Lad os råbe op om Rikke, der er ordblind som en muldvarp, men alligevel fik lærepladsen hos TOPVIRKSOMHED, og om Mikkel, der har ADHD, men alligevel afsluttede med bronzemedalje. Lad os vise, at det ér

340 Read More »

74

Event.it’s evne til løse de opgaver, konkurrenterne giver op over for, imponerer i branchen. I gør en forskel for dem, der laver komplicerede arrangementer. Jeg vil være en del af landets bedste udviklerteam.Jeg kommer med visioner og en indædt vilje til at løse opgaven. Hver gang. Derfor passer vi godt sammen.

74 Read More »

61

Det kræver meget mere end en skarp pen og evnen til at finde nyt til nyhedsbrevet, hvis man vil være en god kommunikationsmedarbejder. Kommunikationsafdelingens vigtigste medarbejdere bliver projektledere, der formår at styre et forandringsprojekt eller håndtere en krisesituation med det kølige overblik. Det kan jeg. Sideløbende med min cand.com. har jeg sikret mig en Prince2-certificering,

61 Read More »

30

Det moderne medie tænker nyt og gør op dogmerne om stofvalg og -prioritering. Traditionelt har journalistik været alt for afsenderorienteret, og nu er tiden inde til at satse benhårdt på læserrelevans. Jeg kender investorerne bedre end de fleste, og jeg ved, hvad de vil have. Derfor kan jeg føre Investormagasinet gennem de kommende år med

30 Read More »

Scroll to Top