kreative bureauer.

42

Godt grafisk design kræver solid kommunikation og grundig research. Grafikeren skal kende oplægget til bunds, forstå målgruppen og have sat sig ind i markedet, før hun kan gøre den helt store forskel. Det gør jeg. Jeg sætter en ære i at vide nøjagtigt, hvor jeg er på vej hen, og ikke mindst hvorfor, det er […]

42 Read More »

34

Enhver grafiker kan lave noget pænt i PhotoShop, InDesign og/eller Illustrator, men mange glemmer målgruppen. Jeg stiller kritiske spørgsmål, går til bunds i tingene og forstår kampagnens idé, før jeg tager fat. På den måde skaber jeg målrettede, designs, som gør en forskel og rammer plet. Hver gang.

34 Read More »

36

Hvis I ansætter mig, får I en grafisk designer, der har internationale erfaringer og derfor er på forkant med udviklingen. Jeg følger med i trends og tendenser, og jeg har en fantastisk fornemmelse for, hvilken vej de bevæger sig. Resultatet er en tæt og målrettet sammenhæng mellem kunden og tidsånden.

36 Read More »

Scroll to Top