kontor og organisation

310

Det er vigtigt for mig altid at strukturere og planlægge mine arbejdsopgaver til dagen efter, før jeg forlader kontoret. Det sikrer, at vi får en mere effektiv og præcis hverdag. Jeg sørger altid for at have alt klar når jeg møder ind. Det giver mig overblik og er med til at kvalitetssikre min indsats. Udbyttet […]

310 Read More »

276

Ansvar og rollen som ledelsens og kollegernes administrative ressource motiverer mig. Jeg har det knivskarpe overblik og holder styr på kalendere, møder, rejser og alt det administrative. Og så er jeg garant for, at mødematerialet er korrekturlæst og klar til tiden, at vi overholder alle deadlines, og at hverdagen fungerer gnidningsløst. Min helt store styrke

276 Read More »

289

Kontorelevens vigtigste opgave er at tage fat og være i konstant læring, samtidig med at hun giver værdi for pengene. Det er helt naturligt for mig at tage ansvar for selv de simpleste opgaver. Og så tager jeg initiativ og tilbyder min hjælp, når en kollega har travlt.

289 Read More »

263

Okay – lad mig bare indrømme det: Jeg elsker de administrative opgaver, jeg elsker at koordinere, og jeg har det bedst, når jeg har overblikket over situationen, før tingene sker.

263 Read More »

Scroll to Top