juridisk sagsbehandling

496

Administrativt arbejde handler først og fremmest om præcision. Når vi sikrer, at alt er korrekt og ordentligt, øger vi også vores troværdighed både eksternt og internt. Det ligger i mit DNA – jeg har altid det forkromede overblik, og sikrer, at alle opgaver udføres fuldstændig korrekt. Sådan er jeg.

496 Read More »

497

Jeg springer selvfølgelig til, når der lige skal gøres klar til at møde, når kopimaskinen har brug for et spark det helt rigtige sted, eller når vi skal have orden i ringbindene. På samme måde er det naturligt for mig, at jeg aldrig sidder med tomme hænder, men tilbyder min assistance eller finder noget at

497 Read More »

498

De helt grundlæggende egenskaber hos den gode administrative medarbejder er overblik og service. Hun gør en forskel ved altid at have struktur i tingene. Uanset om der er tale om dagens opgaver, arkivet eller den seneste uges korrespondance. Alt er på plads og nemt at finde – også for andre. Sådan er jeg. Det er

498 Read More »

499

Læg dertil, at service er et grundelement i min måde at tænke på, så har I et godt indtryk af, hvad jeg står for. Som medarbejder i administrationen er det først og fremmest min opgave at sørge for, at vores arbejde er brugbart og tilgængeligt for dem, der skal bruge materialer og informationer. Og så

499 Read More »

500

Hvis I ansætter mig, får ARBEJDSGIVER en elev med brede administrative erfaringer og en indædt vilje til at gøre tingene rigtigt. Jeg sætter en ære i at levere kvalitet og at gøre det effektivt. Hver gang. Jeg ved, hvor meget tid, der kan gå tabt med ingenting, hvis vi ikke er fokuserede. Derfor sætter jeg

500 Read More »

501

Administrativt arbejde handler først og fremmest om præcision. Naturligvis har vi altid det forkromede overblik og vi sikrer, at alle opgaver udføres fuldstændig korrekt. Sådan er jeg. Jeg har gennemført UDDANNELSE med topkarakterer, og jeg ér altså lidt gammeldags anlagt: Korrekthed, orden og rettidighed sidder så godt fast i min hjerne, at de yngste af

501 Read More »

400

Udlændingestyrelsen gør det godt. Jeg er f.eks. imponeret over Nyidanmark.dk. Siden er logisk opbygget og nem at finde rundt i. Det er en fornøjelse at se en offentlig hjemmeside, der er tænkt igennem med brugervenlighed for øje. Når sprogkundskaberne mangler, kan det alligevel være lidt af et forhindringsløb, og jeg håber, at I giver mig

400 Read More »

401

Mødet med borgeren er mødet med en kunde. Uanset hvor triviel – eller indviklet – henvendelsen er, skal vi tage den seriøst, lytte og anerkende behovet for hjælp, før vi japper igennem en løsning. Den tid og den empati, vi investerer, kommer mangefold tilbage. En af mine store styrker er evnen til at fornemme, hvor

401 Read More »

Scroll to Top