HR og arbejdsmarked

89

Løn er spændende! Ikke bare at få, men også at lave. Lønningsbogholderi kræver en ekstremt detaljeorienteret medarbejder, der både forstår ferieloven, virksomhedskulturen og at læse kontrakter. Fejl i lønnen demotiverer medarbejderne, og det koster på bundlinjen. Jeg sætter en ære i konstant og stabilt at levere fejlfrit arbejde, så alle får det, de skal have […]

89 Read More »

76

FAGF. gør det godt. Jeres måde at gå i brechen for medlemmerne og jeres måde at arbejde politisk for dem, skiller jer positivt ud fra andre. F.eks. i form af indsatsen for flere uddannelsespladser inden for social- og sundhedsområdet. Det er sådan en fagforening, jeg gerne vil arbejde i. Jeg er en varm tilhænger af

76 Read More »

77

Evnen til at kommunikere klart og forståeligt – både ved personlig og telefonisk henvendelse – er måske sagsbehandlerens allervigtigste egenskab. Det er essentielt, når lavtuddannede medlemmer søger hjælp om indviklede faglige forhold. Hos YYY arbejdede jeg i frontdesk med et hav af ansvarsområder og berøringsfla-der. De erfaringer kommer mig til nytte hos FAGF.. Jeg reagerer

77 Read More »

78

Læg dertil, at jeg har økonomisk forståelse og er skrap til fejlfinding og borgerinstruktion, så har I et godt indtryk af nogle af de ting, jeg byder ind med til jobbet. Ikke mindst i forhold til opgaverne med lønbehand-ling.

78 Read More »

79

Når vi etablerer en god relation til den, vi hjælper, skaber vi også en høj grad af oplevet værdi. Og sikrer gla-de medlemmer. Derfor er relationen så vigtig. Forvent at møde en god kommunikator, der først og fremmest fokuserer på mennesker. Ikke bare i medlemsrelationen, men også til mine kolleger. Jeg er åben, hjertelig og

79 Read More »

81

Jeg drømmer om at blive en god ambassadør for FAGF. og gøre mit til, at andre nikker anerkendende ad os. Og med tyrkisk som mit ene modersmål ved jeg, at jeg kommunikerer ubesværet med vores største med-lemsgruppe. Både sprogligt og kulturelt.

81 Read More »

Scroll to Top