erhvervsservice

418

Hvis I ansætter mig, får [VIRKSOMHEDENS NAVN] en bogholder, der har rygsækken fyldt med relevante værktøjer. Jeg har dyb indsigt i i projektregnskaber, og jeg taler C5’sk som en indfødt. Oven i hatten er jeg vant til at sidde med kontrakter, medarbejderadministration og ressourcestyring. Det gør mig helt tryg ved, at vi passer godt sammen.

418 Read More »

407

Løn er spændende! Ikke bare at få, men også at lave. Lønningsbogholderi kræver en ekstremt detaljeorienteret medarbejder, der både forstår ferieloven, virksomhedskulturen og at læse kontrakter. Fejl i lønnen demotiverer medarbejderne, og det koster på bundlinjen. Jeg sætter en ære i konstant og stabilt at levere fejlfrit arbejde, så alle får det, de skal have

407 Read More »

408

En af de allervigtigste kompetencer for en bogholder er evnen til lynhurtigt at skifte kasket. Forskellen mellem at bogføre for pizzeriaet, der leverer bilagene i to bæreposer, og for det lille konsulentfirma, der har behov for råd om håndtering af tilgodehavender, er enorm. Den store spændvidde i opgaverne tænder mig, og jeg er stærk til

408 Read More »

409

Det allerbedste argument for at ansætte mig er måske mine mange års erfaring som vikar. Jeg sætter jeg mig lynhurtigt ind i kundernes forretning, og jeg bruger min viden aktivt i mit arbejde. Jeg er nysgerrig, interesserer mig for driften og forstår, hvordan tandhjulene drejer rundt. Det sætter mig i stand til at yde en

409 Read More »

415

Sikker kommunikation er et af bogholderens allervigtigste arbejdsredskaber. Mangelfulde bilag, skæve timeopgørelser og sen indlevering svækker rapporteringen, og det er dumt. Derfor lægger jeg vægt på altid at følge op, rykke (på en venlig måde) for oplysninger og især at uddanne alle til at gøre det rigtigt. Første gang. Det betaler sig i den sidste

415 Read More »

416

Inddrivelse af tilgodehavender bygger først og fremmest på venlighed og en fast fremtræden, så debitor ved, at betaling ikke er til debat. Det har jeg. Mine mange år med debitorer har lært mig, hvordan vi bedst håndterer kunder, der har udfordringer med betalinger. Læg dertil, at jeg har stærk indsigt i inkassoloven og kender formalia,

416 Read More »

405

ARBEJDSGIVERs tilgang til kunderne er både klog og unik. Mange af de store revisionshuse kunne lære meget af evnen til at etablere et nært og trygt forhold til kunderne, og jeg er ikke i tvivl om, at den tætte relation er vejen til succes i revisionsbranchen. Det er et koncept, jeg rigtig gerne vil være

405 Read More »

406

I skal ikke ansætte mig, fordi jeg er sød, smilende, effektiv, loyal og rutineret. (Det er jeg i øvrigt også?) I skal ansætte mig, fordi jeg er præcis, nøjeregnende og arbejder uden fejl. Et helt arbejdsliv med tal har lært mig, at det gode resultat fremkommer, når vi arbejder koncentreret og med fokus på det,

406 Read More »

Scroll to Top