byggemarked og gør-det-selv

446

Den gode merchandiser er først og fremmest den, der har øje for, hvordan vi skaber en både indbydende og attraktiv butik. Hun ved, hvor meget kundernes øjne værdsætter ro og overblik. Det gør det lettere at finde den rigtige vare, og overskuelige reoler giver lyst til at se videre. Det lægger jeg vægt på, når […]

446 Read More »

447

Kald mig bare mærkelig, men jeg nyder den Sisyfos-opgave, det er at fylde op – vel vidende, at kunderne har genskabt kaos i løbet af få timer. Hverdagen i dagligvarehandlen tiltaler mig i det hele taget. Jeg holder af pulsen og de hektiske spidsbelastningstidspunkter.

447 Read More »

449

Min egen butikserfaring kommer fra TIDLIGERE ARBEJDSGIVER, hvor jeg helt naturligt blev den medarbejder, kunderne helst tog fat i, når de skulle have råd. Jeg er åben, smilende og klar i mælet, så alle ved, hvor de har mig. Hvis I ansætter mig, får VIRKSOMHED en merchandiser, der prioriterer den gode kundeoplevelse og en effektiv

449 Read More »

450

Det er altid en fornøjelse at komme i BUTIK. Jeg møder altid søde og glade medarbejdere, og den behagelige stemning gør mig – og andre – glade. Det er lige præcis sådan et miljø og sådan en kundetilgang, jeg føler mig godt tilpas i, og hvor jeg kan yde mit allerbedste. Derfor er jeg sikker

450 Read More »

451

Den gode kundeoplevelse begynder med personalet. Når en kunde føler sig imødekommet og godt tilpas, kommer hun også tilbage. Hvorfor gå i en discountbutik, når det er let at finde personlig service? Derfor er det så vigtigt, at vi smiler, hjælper og aldrig suser forbi en kunde, der ser forvirret ud. Det er min filosofi,

451 Read More »

368

Gennem de to år, jeg har arbejdet i butik, har jeg fået forståelse for, hvor vigtigt det er, at vi altid hjælper hinanden mest muligt. Det er helt naturligt for mig, at jeg ser mig om efter noget at gøre eller tilbyder kollegerne min hjælp, når jeg er færdige med de opgaver, der er mine.

368 Read More »

Scroll to Top