bolig og interiør

446

Den gode merchandiser er først og fremmest den, der har øje for, hvordan vi skaber en både indbydende og attraktiv butik. Hun ved, hvor meget kundernes øjne værdsætter ro og overblik. Det gør det lettere at finde den rigtige vare, og overskuelige reoler giver lyst til at se videre. Det lægger jeg vægt på, når […]

446 Read More »

449

Min egen butikserfaring kommer fra TIDLIGERE ARBEJDSGIVER, hvor jeg helt naturligt blev den medarbejder, kunderne helst tog fat i, når de skulle have råd. Jeg er åben, smilende og klar i mælet, så alle ved, hvor de har mig. Hvis I ansætter mig, får VIRKSOMHED en merchandiser, der prioriterer den gode kundeoplevelse og en effektiv

449 Read More »

450

Det er altid en fornøjelse at komme i BUTIK. Jeg møder altid søde og glade medarbejdere, og den behagelige stemning gør mig – og andre – glade. Det er lige præcis sådan et miljø og sådan en kundetilgang, jeg føler mig godt tilpas i, og hvor jeg kan yde mit allerbedste. Derfor er jeg sikker

450 Read More »

451

Den gode kundeoplevelse begynder med personalet. Når en kunde føler sig imødekommet og godt tilpas, kommer hun også tilbage. Hvorfor gå i en discountbutik, når det er let at finde personlig service? Derfor er det så vigtigt, at vi smiler, hjælper og aldrig suser forbi en kunde, der ser forvirret ud. Det er min filosofi,

451 Read More »

433

Jeg er dybt imponeret over JYSK’ uddannelsesprogram og jeres fokus på at udvikle egne talenter. Det giver mening, fordi den specielle kultur trænger helt ud i kæden. Det skinner igennem, uanset om kunden går ind i en JYSK i Polen, i Odense eller i Norge. Dét virker, og det er en kultur og et sammenhold,

433 Read More »

Scroll to Top