medlemskoordinator

77

Evnen til at kommunikere klart og forståeligt – både ved personlig og telefonisk henvendelse – er måske sagsbehandlerens allervigtigste egenskab. Det er essentielt, når lavtuddannede medlemmer søger hjælp om indviklede faglige forhold. Hos YYY arbejdede jeg i frontdesk med et hav af ansvarsområder og berøringsfla-der. De erfaringer kommer mig til nytte hos FAGF.. Jeg reagerer […]

77 Read More »

81

Jeg drømmer om at blive en god ambassadør for FAGF. og gøre mit til, at andre nikker anerkendende ad os. Og med tyrkisk som mit ene modersmål ved jeg, at jeg kommunikerer ubesværet med vores største med-lemsgruppe. Både sprogligt og kulturelt.

81 Read More »

75

God medlemsservice handler først og fremmest om tryghed. Uanset om vi står over for en skolebetjent, en SOSU-assistent eller en pædagogmedhjælper, er det centralt, at han/hun føler, at vi er der for deres skyld. Medlemmet må aldrig føle sig som et nummer i rækken. Aldrig. Jeg ser vores medlemmer som vores ansvar og vores arbejdsgivere,

75 Read More »

Scroll to Top