marketingkoordinator

259

Holstebros rolle som samlingspunkt for kulturen i Vestjylland er inspirerende, og det lægger de mærke til det i hele landet. “De er stærke på kulturen,” siger folk, når jeg taler med dem om byen. Lige fra Nørre Vosborg eller Strandingsmuseet til Odinteatret eller Musikteatret. Dét fantastiske brand vil jeg gerne være med til at styrke. […]

259 Read More »

260

Lad os bringe alle aktører, interessenter og ressourcer sammen om at skabe menneskemagneter: Oplevelser og events, der giver oplandet lyst til at bruge Holstebro. Det kræver, at vi gør det attraktivt for erhvervsnetværket, for foreningen eller for idrætsklubben at gøre en aktiv indsats. Lige præcis det krav er måske det allerbedste argument for at ansætte

260 Read More »

223

Hemmeligheden bag den stærke event er – ud over indlysende faktorer som knofedt og handlekraft – relationer. Udadtil og indadtil. Jeg formår at være sammen med mennesker om at skabe kvalitetsoplevelser. Den slags oplevelser, der skaber smil og loyalitet, fordi de bliver siddende i bevidstheden hos vores gæster.

223 Read More »

205

Jeg har de sidste mange år fulgt Kulturhuset tæt. Det er et levende hus med fantastiske arrangementer, der tilgodeser alle målgrupper. Det inspirerer, og derfor skal jeg med ombord. Hvis jeg kommer med i teamet, bidrager jeg med min store viden inden for markedsføring og personaleledelse. Jeg har styr på at holde et kontor kørende,

205 Read More »

54

For at ramme læserens hjerte er det nødvendigt både at aktivere sanser og følelser. Det er formlen på passion, og passion sælger rejser. Som man siger i USA: ‘Facts tell – Stories sell’. Vi skal fortælle historier med passion, følelser og sanser i Nazars kataloger og på hjemmesiderne. Det sælger rejser.

54 Read More »

37

Kommunikationsarbejde er meget mere end sociale medier, nyhedsbreve og alle de andre værktøjer. Det handler først og fremmest om indsigt. Vi skal kende VIA University’s studerende, før vi kan sende de rigtige signaler. Min helt store kommunikative styrke er målgruppeanalyse, fokusgruppeinterviews og målrettet kommunikation, og derfor er jeg et godt bud på VIA’s nye kommunikationsmedarbejder.

37 Read More »

Scroll to Top