front desk-koordinator

227

Læg dertil, at jeg er effektiv og får tingene til at ske, så har I et første indtryk af, hvad jeg byder ind med. Det allerbedste argument for at ansætte mig, er måske, at jeg er vant til at skifte fokus og opmærksomhed uden at miste tråden i det, jeg bliver afbrudt i. Det, ved […]

227 Read More »

228

Det er vigtigt for mig at understrege, at jeg repræsenterer alle i huset. Derfor kender jeg medarbejdernes humør og luner, og jeg behandler alle på den måde, der passer til dem. Man kan roligt sige, at nøgleordene i jobbet er overblik og menneskekendskab. Og så er jeg typen, der altid tilbyder min hjælp, når jeg

228 Read More »

230

Medarbejderne i receptionen er først og fremmest til for at hjælpe, assistere, servicere og sørge for, at tingene sker. Den gode servicemedarbejder er blottet for fine fornemmelser og giver en hånd med dér, hvor det er nødvendigt. Sådan er jeg. Det er helt naturligt, at jeg tager fat, når en vognmand efterlader en palle foran

230 Read More »

231

Blandt mine hovedingredienser finder I en solid receptions- og kontorerfaring. Derfor formår jeg at prioritere opgaverne, så vi løser de vigtigste og mest presserende først, når det hele koger omkring os. Og jeg elsker de travle situationer, fordi en af mine spidskompetencer er ro og overblik. Forvent at møde en servicemedarbejder, der arbejder selvstændigt og

231 Read More »

232

Læg dertil, at jeg husker navne, kender alle, der har deres daglige gang i huset, og lynhurtigt fornemmer, hvordan gæsten helst vil behandles. Dér kommer min internationale baggrund og stærke sprogkundskaber mig til nytte. Kultur er nemlig individuelt, og ‘One size doesn’t fit all’. Alle skal have dén behandling, der passer til dem.

232 Read More »

225

Hvert eneste nye menneske, der træder ind i receptionen, danner sig lynhurtigt et indtryk af virksomheden. 10 sekunder tager det, så vender tommelfingeren enten op eller ned. Og dér bliver den. Det er måske det allerbedste argument for at ansætte mig som VIRKSOMHEDs nye serviceassistent. Jeg ved, hvor vigtigt førstehåndsindtrykket er, og jeg ved, hvordan

225 Read More »

226

Den gode receptionist er meget mere end et smilende ansigt. Hun er den, der får hverdagen til at hænge sammen i huset med sin indsigt i de enkelte medarbejdere og forståelse for deres ønsker og behov. Det er sådan, jeg arbejder. Jeg er vant til at have mange chefer, og jeg sætter en ære i

226 Read More »

Scroll to Top